torsdag 1 januari 2009

Nytt år, Nya Möjligheter

År 2009 är här!
Nu är det dags att börja planera hur man vill se på året som kommer.
Då är det frågan........vad vill man att man ska göra?
Det har jag tänkt på jättemycket idag....
Det som jag börja med är att träna mycket mera så att jag kan klara mina orienteringsmål. Bland annat att nå en SM-final iår!
Det skulle verkligen bli stort för mig! Jag önskar verkligen att kunna komma till final och kunna visas upp att jag kan, jag vill visa att jag kan kunna nå en toppplacering, fast att jag inte är någon som är snabblöp kille.
Och iår kan jag göra det i nya färger. Jag har nu fr.o.m 2009 bytt klubb till IK Hakarpspojkarna. Detta kan nog göra mig taggad så jag tränar med och får nog bättre resultat under säsongerna, även kunna delta i stafetter.
Orienteringen är en av grejerna jag har tänkt på.
Min andra grej är att kunna vara mer arbetsaktiv i studierna och fixa toppbetyg i skolan, fast jag tkr det e tråkigt. Men fast jag får kanske ett G så blir jag ändå nöjd för att jag har gjort mitt bästa!:D
Det är väl dom största grejerna som jag kommer att göra detta år.
Någon som vill tillägga något får kommentera så lägger jag upp det!
Ha de bäst och god framtid med er!
Puss o Kramis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har en bättre idé ... se till att BLI en snabblöpt kille, då är SM-finalen fixad (nästan iaf)