fredag 19 februari 2010

Är Lovet Redan Slut?

Jahapp, Då var det Fredag igen och mitt lov börjar närma sig slutet.
Medan för andra lylloostar har lovet precis bara börjat! Hatar dom! XD
Men ni som ska börja ert lov hoppas jag inte att ni sitter vid datan för mycket, men medan ni sitter här så kan ni väl kolla vad jag har gjort.

Det jag har gjort detta lov har det varierat ganska mycket:

Söndag:Körde dubbla pass, började tidigt med att köra Späntspass, Avslutar med att köra stryketräning med SMOL. Det var ett riktigt jobbigt pass må jag säga! Först styrka i 45min sedan Basket 30min och avslutar med 30min Innebandy. Riktigt kul träning med mycket träningsverk. Tack Carina och SMOL för bra träning!

Måndag: Tandläkaren, där fick jag veta att jag skulle fixa en tand som var trasig på Fredag. Riktigt nevös blev jag där.

Tisdag:Dum nog så tittade man halva natten på OS och sedan skulle man upp halv fem för att åka iväg till morsans jobb och jobba där ett tag. 600:- säger man inte nej till! Det jobbiga var på vägen hem så kom aldrig tågen i tid och vi blev stående på Stockholmsterminalen och blev mer och mer trötta av SJ. Tur att man ska åka buss hem till Jönköping på Lördag!

Onsdag:Dum nog tittar man på OS halva natten. Jag vet. klantigt om man ska träna tidigt på morgonen. Det passet blev bara intervallslöpning på det nya hygget. Gick bra att springa där. Får rekomendera den typen av träning i skolan :)
På kvällen var det meningen att jag skulle åka skidor, men jag var så trött att jag knappt kunde resa mig ur soffan(min sängplats) så jag sket i det, hoppas inte Ingvar ser detta:P

Torsdag:Ingen träning pga Ont i halsen, men jag gick en timma och skottade garageuppfarten :)

Fredag:Tandläkarödet. Skitnervös på resan in till stan, speciellt med att ta bedövningen. Att trycka in en spruta rakt in i munnen på en och få halva skallen bedövat. Det jobbiga var att jag såg ut att jag hade fått stroke eller något sånt. Folk glodde på mig på vägen hem. Där efter hem och ploga upp att snö på garageuppfarten pga den jäkla snön som aldrig vill ge sig. När jag väl var där ute så fick jag en tanke: "Hur kan snöflingorna se ut som dom gör?" Ska kolla upp det i skolan så man slipper tänka på det med.

Nu har jag tråkat ut er ordentligt. Jag vet, men jag e lite tråkig ibland. Men nu ska jag vara tyst och njut av detta klippet som jag lyssnar på :)

Ha D ha D

Inga kommentarer: