fredag 12 februari 2010

Long Time No Seen!

Tjena mina kära läsare!
Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har skrivit här på VÄLDIGT LÄNGE!
Andledningen är att min data har varit trasig sedan Lång-SM i September, vilket jag inte har haft råd eller haft tid att lämna in på lagning.
Fundering på att köpa en ny, men får se som sagt

Jag har precis påbörjat mitt sportlov och kommer tillbringa mitt lov uppe i min hemstad, Strängnäs och hälsa på familjen. Jag kommer även att hårdträna här. Det är mycket mer snö här uppe än i Jönköping, så det blir mycket snö puls och skidor!

Kommer att skriva varje gång jag har tid, dvs typ efter varje träning eller något sånt ;)

Inatt börjar OS. Ni som kommer att titta på invigningen kan väl ta o skriva ett mess till mig så kan vi hållas sällskap =)

Ha D Ha D

Inga kommentarer: