lördag 13 februari 2010

Stromvarning nummer 1

Idag stack jag ut tidigt för att få ett långt och nyttigt löppass i detta snöovädret.
Men jag kom inte så långt när jag såg att den fina skogen jag har tränat i, har blev söndermejad av skogstraktorer!
Man fick värsta hjärtattacken när man såg detta.
Då slog det sig, "Hur länge har jag varit borta egentligen?"
Tycker att det är för jävligt att detta har hänt. Den delen av skogen var ju helt underbar att springa i. Inget ris på marken, inga stigar/vägar, bara en massa finmossa överallt. Nu är allt borta!
Vila i frid kära skog!

(Obs Ej Vår skog)

Om man ska gå tillbaka till dagens träning, så kan jag säga att jag fick plogad väg utom vid 3km av träningen. där var det 100% snöpulsning.

På kartan under ser ni hur långt jag har sprungit. Man ser lite dåligt men det står 20,0km och jag starta på norra delen

Inte illa för lilla mig va? På vägen hem så fick jag lite draghjälp av en bil som hjälpte migg att få upp farten.
Ett stort tack till han i en blå Volvo XC70 om du nu läser detta!



Nu ska man vila lite och kanske plugga resten av dagen. Inget riktigt lov för mig heller.
Nu har även OS BÖRJAT!!! =)

Ha D Ha D

Inga kommentarer: