fredag 27 februari 2009

Debut Imorgon!

Då var det äntligen dags!
En Stor längtan är äntligen över!

Jag ERIK MARCUS RAMSTRÖM ska debutera för småland och för IKHP för första gången!
Jag är så taggad för detta!
För ni som inte vet så har jag bytt klubb från SMOL(Strängnäs Malmby OL) till IKHP(IK Hakarpspojkarna), så detta kommer att bli stort

28/2-09 Stafett
Det Börjar med att vi ska springa stafett. Egentligen ska jag springa Distriktstafetten, men jag är för bra för det (säger vi) så jag springer första sträckan för Smålands Propaganda lag. Den är jag ganska taggad till och målet är att försöka hänga med tätklungan från start till mål. Sedan får resten av laget sköta sitt sedan!

1/3-09 Långdistans
Nu börjar allvaret.
Detta ska vara min goda start som jag hoppas att ta en topp placering, men hoppas på en bomfri lopp. 7,6km kommer inte att vara något problem alls.
Visst man e inte så vältränad, men jag ska klara att springa hela tiden!

Ni som vill hålla koll på mig hur det går kan ni kolla på www.pan-kristianstad.nu

Innan jag avslutar detta inlägg så vill jag tacka Örnie och hans snälla föräldrar att vi kan få bo hos dom hela helgen under SSM(SydSvenskaMästerskapet)

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen. Önska mig lycka till:D

Inga kommentarer: