måndag 2 februari 2009

första passet inte lyckat

Idag så började man träna för jag kände att min kropp var ganska frisk, men det skulle jag inte.

Passet som jag skulle köra var längdskidor med örnie, abbe och pulli.
När jag skulle valla så tänke jag harr jag skulle köra röd valla(varm temperatur) för jag trodde att jag skulle få bättre fäste men det skulle inte jag ha gjort.
Jag var jätteorolig att jag skulle fastna i spåren, snarare tvärtom. jag gled så jävla mycket så jag fick kramp nästan.
Sedan började jag få ont i halsen igen så jag kommer att missa sandamästerskapet imorgon!!!
Det vill jag verkligen inte!!
Men nu missar man det ändå så jag får väl vänta till 2010.
Därför kommer jag
Så nu ska jag vila fram till onsdag och se hur min form är.

Nu ska jag laga mat och plugga lite!

Ha de bäst!:D

Inga kommentarer: