torsdag 5 februari 2009

Jobbigt Prov

Idag hade vi Engelska prov och jag som är typ king på engelska skulle få MVG på detta.........NOT!

Jag tycker att jag har lätt med olika ämnen men engelska är så himla svårt!
Kan inte fatta hur komplicerat språk dom dumma britterna kommit på! som exempel:

varför kan det inte var "On summer" istället för "At summer" ???
Jag blir så dampig varför man inte kan ha så lätta saker i engelskan??
Varför har dom så jobbigt och stört språk??
hur i helvete kan det vara ett världsspråk?:S

Men om man ska gå vidare om hur det gick och hur jag kunde klara provet får ni veta nu.
Det började med att vi fick ett häfte med en massa glosuppgifter som jag kan jättebra!! (ironi)
Och jag tänkte att detta går snabbt och jag kommer nog kunna tidigare men icke sa nicke.

Då ska man sedan skriva ett jävla uppsats och några sporthatare typ som dampar för att dom inte får som dom vill och så ska man argumentera om man tycker om deras åtsikter. jag ville bara säga. skyll dig själv och skit i det. Men istället skrev jag bara något som jag inte kommer ihåg nu.

Men men nu har jag gjort provet och jag hoppas att jag får G iaf. och jag längtar till att få träna igen. vill få fullt stöd för att kunna träna mitt tempo. Vill börja lungt nu i ett par veckor:)

Nu ska jag fortsätta titta på hockey och sverige leder mot ryssarna 3-2

Ha d det bäst!

Inga kommentarer: