lördag 28 februari 2009

Debuten Avklarad

Då var den ÄNTLIGEN avklarad!
Jag har debuteterat för Småland tillslut,
men det blev inte vidare succé för mig men för resten av truppen därav
Anna Gustavsson & Oskar Ljungqvist Som tog Guld idag!

GRATTIS:D

Och Frida Gustavsson som kom tvåa bara sekunder efter Segern.
Resten av sandagänget gick det väl bra tror jag.

För min del så blev jag uppgraderad till SSMlagen, men till 6e laget som inte hade en sistasträckslöpare.

Jag önskade att jag sprang Propagandalaget för Andreas Nilsson(Markaryd FK) & Arvid Käll (OK Älme) hade sprungit in sig till en andra plats och så hade dom INGEN på sista!


Men över till mig igen

Jag som sprang 3e sträckan (dvs H20sträckan) had ingen press på mig pga att jag inte hade någon att växla med som tänkte att jag skulle ta det lungt hela banan.

Loppet för min del gick hyfsat.

Missade en kontroll slarvigt med 30sek och två dåliga vägval.


Ni får kolla på banan och kommentera om hur jag sprang.


Ni som vill kolla på mina sträcktider kan kolla på www.pan-kristanstad.nu
Just nu ska jag ta det lugnt hos Örnie och vila lite efter en god lunch och efterrätt! Kockarna här är BÄST!!!
Ha dé gött!

Inga kommentarer: